han e mister cool

Hej mina godingar!
Har inte bloggat på ett bra tag nu, ingen inspiration och mycket att göra.
Från början hade jag bara tänkt kika in och berätta att jag inte var död eller så ;),
men nu när jag läste en blogg blev jag utmanad att svara på elva styckna frågor. Jag tyckte det kunde vara kul med lite variation, inte bara om min kristna tro och så, och så tyckte jag också det kunde va ett bra sätt att få tillbaka min inspiration, hoppas den uppenbarar sig bara! ;)

Idag har jag varit på Klaras konfirmation, det var mycket fint och vackert! Drama och allting! :)
Och imorgon är det dags för mig. Känns grymt kul men ändå blir jag bara ledsen, det här året har varit så sjukt fint.
Men nu ska jag svara på frågor!! (Y)
  • Vem vill du träffa innan du dör?
Öhm, innan jag dör skulle jag nog vilja träffa Oskar Linnros och Daniel Adams Ray, jag älskar bandet de hade ''snook'' och är så grymt förbannad över att dom ''gjorde slut'' ;)
Det skulle vara coolt.
Annars vill jag träffa typ barbapapa eller mumintrollet, det hade varit kul det med! ;)

  • Om du fick ändra en sak i världen, vad skulle det vara?
Oj, svår fråga. Men nej jag vet inte riktigt, kommer inte på någonting just nu.
Kanske att spotify premium skulle va gratis?

  • Vilken är bästa glassen på sommaren?
Jag gillar all glass men min favorit kommer alltid att bestå:
Piggelin!
''Seriöst?'', tänker ni nu. Men egentligen. tänk en iskall god piggelin på stranden när det är som varmast?

  • Hur ser en perfekt sommardag ut?
Rätt vanligt svar antar jag men typ.
MYCKET sol och bad, ut och segla i perfekt väder, bli brun, läsa bok och lyssna på musik, umgås med kompisar och käka glass såklart!

  • Hur ser dröm outfiten ut?
Öhm, sånt brukar inte jag tänka på så mycket, (bryr mig inte så mycket), men typ bekvämt, jeans + t shirt ? :)

  • Vad hoppas du att du gör om tio år?
Hmm, jag hoppas att jag gör något som jag tycker om men som samtidigt betyder någonting.
Ut och resa, ta hand om djur, kärlek? Jag vet iallafall att jag kommer att leva med Gud varenda dag.

  • Vad står högst upp på din lista över saker att göra innan du dör?
Jag vill ut och resa, hoppa fallskärm, hoppa från tian, hoppa bungyjump, lära mig grekiska, bo i Spanien, åka på animekonvent, ha kul!!!!!!

  • Vad är du rädd för?
Jag har alltid varit rädd för åskan men häromdagen när det började ösregna och åska satt jag tillochmed ute under taket ovanför trappen upp till ytterdörren och lästa Harry Potter. Sen dess tycker jag att åska är mysigt, typ. Men fortfarande liite läskigt..
Jag är också så sjukt rädd för getingar! Och jag vet, alla säger, ''stå bara still'', men nej! Jag kan inte bara stå still, det går inte. Jag flyger runt tills den är borta, that's me, that's life....

  • Vad är du bra på?
Öhm, iallafall inte att blogga, mina uppdateringar inträffar ju nästan aldrig, hur orkar ni med mig?
nä men jag vet inte, jag är väl bra på... att ha mycket att göra, lyssna på musik, vara snäll, läsa bok, bada, träffa kompisar?..hehe

  • Vad får dig att skratta?
Jag har då den sämsta humorn. och då menar jag det verkligen! Jag skrattar när ingen gör det, när något kul händer, jag vet inte, när det händer något kul? När någon råkar ut för något pinsamt? Det är kul :)

Det här är kul typ
(storlekarna blev helt fel, jag är inte särskilt teknisk av mig..)




bus är också kul



Pruttar e skoj!:




Fast den här är ju ändå bäst!



Nu vet ni lite extra saker om mig!
Jag utmanar er alla som läser nu att göra dess frågor! :)
Ha det grymt.
love/Alexia <3

Kommentarer
Postat av: tjej

Hej!!
Jag måste bara kommentera eftersom jag växte upp i den by där snook bildades! :) Jag är inte jätte förtjust i dem eller så men de är ändå liite coolt ;)

Hoppas du vill vara med och be.. läs min blogg.. ;)
KRAM<3

Svar: Gud vad coolt! Om jag skulle få träffa någon kändis så skulle det lätt vara Snook eller Håkan Hellström. Kram
Alexia

2012-11-27 @ 12:53:04
URL: http://gudimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0