Inspiration! :)

Hej alla goingar :) Jag klurar fortfarande på vad jag skall skriva men jag har fått lite inspiration!! Länk: http//:flyingbyfaith.blogg.se/ Bloggen som Niklas skriver är bra! Han och jag har liksom samma tanke om vad bloggen skall handla om! Medans min hjärna går på högvarv för att kunna klura ut grejer att skriva om tänker berätta lite mer småfakta om mig själv! Jag är kort och har brunt hår. Jag älskar nusik och jag lyssnar på allt från hillsong till coldplay till Oskar linnros till rihanna till olika sorters lovsånger och Ulrik munther! Min favoritfärg är grön och min favorit sorts blomma är solros! Random fakta är alltid bra!! Mina bra egenskaper är: jag är omtänksam och snäll! Mina dåliga är: jag är klumpig, blyg, envis och en tidsoptimist! i framtiden vill jag: resa jorden runt och göra bra grejor, synas och höras!:) Ja nog om mig!!!! Hur har din dag sett ut? Vad har du gjort? :) Sov sött! Kram /Alexia :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0