Hej på er! -

Hej alla!
Som ni ser har jag en ny blogg, min förra blogg lade jag ner eftersom jag inte gillade den och för att jag använde den senast för ungefär 2 år sedan!
Jag tänker börja berätta lite om vem jag är.
Jag heter Alexia Caganis och är 15 år gammal, fyller 16 detta år, jag bor i lerum och har bott här (nästan) hela mitt liv!
Min fullpackade fritid brukar bestå av, kompisar, plugg, scouter, jogging, sjukgymnastik, gitarr, musik!, konfa och hänga i kyrkan! Hemma har jag även 3 katter, 2 marsvin och 1 hund så det är fullt upp där också!

Jag älskar musik, gud och att segla!



Så! nu känner ni mig lite! ;)

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva i min blogg?!
Det känns så tråkigt bara att skriva en blogg där man säger vad dagens outfit är och skriver t.ex.

''ska till skolan nu och sen till en kompis. puss puss bloggar mer imon!!''

Så vad finns det att skriva om?
jag vill skriva om något intressant men bara inte så det blir tråkigt..
Fast egentligen! Jag bloggar ju för att jag tycker det är kul.
Inte för att ni ska ha kul.. okej visst, en del av att blogga är ju för att få folk att läsa ens blogg, så kanske för att ni ska ha kul när ni läser också, fast det bestämmer ju ni själva om ni vill läsa min blogg eller inte!
Jag får iallafall skriva av mig!

Jag kommer iallafall att blogga när jag har någonting meninsfullt på hjärtat som jag vill dela med mig av!
Inget, ''hej jag är sjuk nu.. :( tråkigt va? ska sova hörs sen!''



Men vi får väl se hur det blir med min blogg och vad jag skall skriva om!! :)
Jag får väl komma på något.
Ha en fortsatt skön kväll!!!
Kram Alexia!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej Alexia!



sjukt kul med din blogg! jag fattar helt hur du tänker, våra bloggar kanske blir lite lika liksom?! själv är jag helt med på att ha en meningsfull blogg! det är så vardagligt med all shoppingtips liksom! haha.

men det ska bli kul att läsa vad du har att säga, och jag tycker det är sunt av dig att känna att du inte bloggar för bloggandets skull utan för att det betyder något för dig och att det blir lite som det blir! liksom.



du kan kolla mina första inlägg om du vill! dom påminner lite om hur du tänker tror jag?



lycka till med bloggen och ha det så bra! ser fram emot att läsa den (Y)



kram // Niklas

2012-03-03 @ 11:58:46
URL: http://flyingbyfaith.blogg.se/
Postat av: lexi

Haha a det kanske dom blir!!

Vi har liksom samma mening med bloggen!

Bra idé att läsa dina första inlägg då kanske jag får lite inspiration vad som skall skrivas om;)

Bloggen gör jag ju mest för att berätta vad jag tycker osvosv.

Eller vad tycker du?

Hörs :)

Kram/alexia!

2012-03-03 @ 23:56:27
Postat av: Niklas

ja men va bra att dom kunde vara till inspiration. jag visste ju inte heller i början vad jag skulle blogga om liksom.

jag tycker du ska skriva om precis vad du vill typ och inte bry dig så mycket om vad andra tycker för tycka kommer folk att göra (speciellt om man drar in Gud i det hela. inte för att skrämma dig! men stå på dig och stå för det du tycker bara) (Y)



lycka till mvh // Niklas



P.S om du vill lägga upp länkar så kan du kopiera länken och skriva in i URL rutan så kan man trycka på länken i ditt inlägg och komma dit. man kan också lägga till länkar i sidfliken på bloggen.

2012-03-04 @ 13:33:31
URL: http://flyingbyfaith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0