Du!

Hej!
Min inspiration är - för tillfället - slut och jag är mycket trött.
Tänkte bara kika in och säga:
Du är du och du ska inte vara någon annan.
Ingen kan allting. Men du är perfekt just som du är. För det är så Gud har skapat dig!
Så låt ingen trycka ner dig och bestämma över vem du ska vara.
T.ex. dåliga egenskaper är bra! Jag menar, en person som inte har några dåliga egenskaper skulle ju inte vara kul alls?

Jag vill bara att du ska komma ihåg att INGEN ska få säga åt dig hur du ska vara!

Bara lyssna på ditt hjärta och gör det DU vill!!







Kärlek från mig!


Kommentarer
Postat av: Tove - kristen tonåring

Vilken fruktansvärt härlig blogg du har!

Må Gud välsigna dig rikligen.

Kram, Tove

2012-04-04 @ 19:30:29
URL: http://toveinri.blogg.se/
Postat av: alexia

Gud vad söt du är! Och gud vad glad jag blir av att höra

det du skriver! Tack :))

God bless ya!

Kram från mig!

2012-04-04 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0